Nowy punkt informacji pasażerskiej Kolei Mazowieckich został wyposażony w nowoczesny system oparty o technologię firmy Wind Telecom Sp.z.o.o. Wykonawcą systemu jest firma Polkomtel S.A. Dzięki zaawansowanym możliwościom systemu, konsultanci mogą obsłużyć nawet 10połączeń jednocześnie. Docelowo działać będzie siedem stanowisk, z których dwa będą poza Warszawą–w Siedlcach i Radomiu. Konsultanci obsługujący Call Center zostali przeszkoleni z prowadzenia profesjonalnych rozmów telefonicznych. Dla wygody pasażerów, udzielane informacje są podzielone tematycznie i wybierane tonowo, a rozmowy są nagrywane. W każdej chwili, podróżny może połączyć sięz konsultantem, wybierając tonowo odpowiedni numer z klawiatury telefonu.
Podróżni pod numerem 22 364 44 44 otrzymają informacje na temat: usług Spółki Koleje Mazowieckie i innych przewoźników (rozkład jazdy pociągów, ceny biletów, oferty), pomocy przy przejazdach osobom niepełnosprawnym i o ograniczonej sprawności ruchowej a także o bieżących utrudnieniach i awariach.
- Od początku działalności Spółki inwestujemy w jej rozwój. Otwarcie Call Center to kolejna inicjatywa poprawiająca dostęp do usług Kolei Mazowieckich. – mówi Adam Struzik, MarszałekWojewództwa Mazowieckiego – Od teraz każdy podróżny pod nowym numerem telefonu uzyska komplet niezbędnych informacji. To następny krok w prowadzaniu nowoczesnych technologii w obsłudze Klienta.
- Koleje Mazowieckie, jako prężnie rozwijająca się firma dba o jakość usług. Prócz zakupu i modernizacji taboru, inwestujemy w nowoczesne formy obsługi Klienta – mówi Artur Radwan, prezes zarządu Spółki Koleje Mazowieckie – Nasi podróżni nie tylko mogą otrzymać kompleksową informację pod jednym numerem telefonu, ale także zakupić bilet przez telefon komórkowy. Już w krótce uruchomimy zakup biletów przez Internet, będziemy instalować biletomaty stacjonarne i mobile oraz nowoczesne stanowiska kasowe. Siedziba Call Center znajduje się na stacji Warszawa Powiśle.
Komentarze