Dla dekodera SD Techisat Digit MF4-K:
- wciśnij przycisk MENU na pilocie od dekodera
- na ekranie pojawi się lista, na któej będzie podświetlona pozycja "wyszukiwanie programów"
- wciśnij przycisk OK na pilocie od dekodera
- na ekranie pojawi się list, na której będzie podświetlona pozycja "wyszukiwanie automatyczne"
- wciśnij przycisk OK na pilocie od dekodera
na ekranie pojawi się sie lista. Wciśnij przycisk "strzałka w dół" na pilocie, tak aby podświetliła się pozycja "rozpocznij wyszukiwanie"
- wciśnij przycisk OK na pilocie od dekodera
Jeśli to nie rozwiąże problemu, przywróć dekoder do ustawień fabrycznych ( uwaga: przywrócenie ustawień fabryczncyh wykasuje listę ulubionych programów i przypomnienia w EPG)
Dla dekodera SD Techisat Digit MF4-K:
- wciśnij przycisk MENU na pilocie od dekodera
- na ekranie pojawi się lista, na któej będzie podświetlona pozycja "wyszukiwanie programów"
- za pomocą przycisków ze strzałkami i przycisku OK na pilocie wybierz odpowiednio : "ustawienia" - > "ustawienia fabryczne" -> "sktywacja ustawień fabrycznych"
- wciśnij przycisk OK na pilocie od dekodera
- na ekranie pojawi się pytanie : " Czy na pewno przywrócić ustawienia fabryczne ? TAK/NIE"
- za pomocą przycisków ze strzałkami wybierz "TAK" i potwierdź przyciskiem OK na pilocie od dekodera
Jeśli [przywrócenie ustawień fabrycznych nie rozwiąże problemu z brakującymi programami, należy skontaktować się z Działem Pomocy Technicznej Centrum obsugi Klienta pod numerem telefonu 801 0801 80 i 58 742 65 00.
KOMUNIKAT SIECI VECTRA
W związku z problemami występującymi w sieci Vectra odnośnie programowania dekoderów informujemy: Aby rozwiązać ten problem należy włączyć, a następnie wyłączyć dekoder pilotem na co najmniej 10 minut. Jeśli to nie rozwiąże problemu, należy wyszukać kanały przy pomocy pilota i menu dekodera:
- 12.11.2012 11:30 (aktualizacja 30.09.2023 11:59)
Reklama
Komentarze