Jak mogę czytać swoje ulubione czasopisma?
Prasa Online pozwala na nieograniczony dostęp do prasy na wszystkich urządzeniach (www, Android, iOS).
Z usługi możesz korzystać online lub offline.
Jestem aktualnym klientem VECTRY
Czy mogę korzystać z oferty Prasa Online w VECTRZE?
Tak – Jeżeli jesteś klientem VECTRY to możesz korzystać z Prasa Online na start otrzymasz prezent 14 dni bezpłatnie.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.vectra.pl
Centrum Obsługi Klienta – 801 080 180, lub 58 742 65 00
z tel. komórkowego(opłaty według stawek operatorów) oraz w Strefie Klienta.
Jak mogę kupić subskrypcję?
Jak mogę skorzystać z subskrypcji oraz jak mogę skorzystać z bezpłatnego okresu próbnego?
Okres próbny zgodnie z Regulaminem Prasa Online to 14 dni korzystania z usługi i jest on darmowy.
W kolejnych miesiącach opłata wynosi 19,99 zł miesięcznie.
Subskrypcję możesz kupić, e-sales poprzez stronę www.vectra.pl, telefonicznie lub bezpośrednio w Salonach i Biurach Obsługi Vectra.
Wystarczy zadzwonić na nr. Tel 601 601 601 Infolinia Sprzedażowa
Godziny pracy Dział Sprzedaży
pon.–pt. 7.00–22.00,sob. 8.00–20.00,nd. 8.00–17.00
lub udać się do Salonów Firmowych Vectra lub Biur Obsługi Klienta / lista biur znajduje się po linkiem
https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe/
Jak mogę anulować subskrypcję?
Subskrypcję możesz anulować w każdej chwili i na różne sposoby, tzn. pisemnie, elektronicznie . Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia) lub jednego z Biur Obsługi Klienta, których dane kontaktowe znajdują się pod adresem https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe/.
Oraz anulacja dostępna online poprzez https://e.publico24.pl.
W ustawieniach swojego konta wybierz opcję „zarządzaj subskrypcją”.
Czy mogę pobrać interesujące mnie wydanie?
Każde zakupione wydanie możesz pobrać dowolną ilość razy. Wszystkie pobrane wydania znajdują się wyłącznie w aplikacji - zakładka „Pobrane”.
Na stronie www czytamy wyłącznie online i nie ma możliwości pobrania pliku.
Na ilu urządzeniach mogę korzystać z usługi?
Korzystając z jednego konta, możesz czytać swoje wydania na dwóch urządzeniach jednocześnie. Publico24 Newsstand to zarówno aplikacja mobilna, jak i prasa on-line tj. Istnieje możliwości czytanie w serwisie https://e.publico24.pl/press.
Zakupy przypisujemy do konta, a nie do urządzenia.
Dlaczego w niektórych czasopismach są wydania HTML, a w innych wydania w formacie PDF?
Format prezentowania wydania jest zależny od Wydawców współpracujących z Publico24 Newsstand, jednak dążymy do prezentowania całej treści w formacie HTML.
Nie dostałem wiadomości SMS/E-mail (jak wyżej :)) z linkiem do rejestracji - co mogę teraz zrobić?
W takim przypadku prosimy o kontakt : Centrum Obsługi Klienta – 801 080 180, lub 58 742 65 00
z telefonu komórkowego(opłaty według stawek operatorów) Godziny pracy Działu Telefonicznej Obsługi Klienta
pon.–pt. 7.00–22.00, sob.–nd. 8.00–22.00 oraz zapraszamy do Strefy Klienta https://ebok.vectra.pl
Jak mogę zrezygnować z Prasa Online w VECTRZE?
- powinno zostać złożone na piśmie, elektronicznie lub w formie dokumentowej. Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (al. Zwycięstwa 253, 81-525 Gdynia) lub jednego z Biur Obsługi Klienta, których dane kontaktowe znajdują się pod adresem https://www.vectra.pl/kontakt/salony-firmowe/.
Nie otrzymałem Regulaminu usługi Prasa Online?
Regulamin dostępny na: https://www.vectra.pl/baza-dokumentow/
Komentarze