czwartek, 21 listopada 2024 21:52
Reklama

Koronawirus: Dodatkowe numery telefonów i nowe linie tematyczne

ZUS uruchamia 3 nowe linie tematyczne. Chodzi o porady dla świadczeniobiorców i przedsiębiorców związane z koronawirusem.
Koronawirus: Dodatkowe numery telefonów i nowe linie tematyczne

18 marca ZUS uruchomił dla swoich klientów 3 nowe linie tematyczne. Porad mogą zasięgnąć m.in. osoby poddane kwarantannie lub izolacji, opiekujące się dziećmi w czasie zamknięcia placówek edukacyjnych i przedsiębiorcy.

Nowe numery telefonów:

22 290 87 01 - obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły

22 290 87 02 - obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców

22 290 87 03 - obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej

 

Konsultanci są dostępni pod tymi numerami od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00.

 

Zakład przypomina, że równolegle działa także ogólnopolska linia telefoniczna pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-18.00.

 

Po wybraniu „0”(połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

 

1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,

2 - Renty i emerytury,

3 – Zasiłki,

4 - Informacje dla ubezpieczonych,

5 - Informacje dla płatników,

7 – Wsparcie dla przedsiębiorców

9 - Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji

 

Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców możecie Państwo skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń pod bezpośrednimi numerami telefonów link.

Piotr Olewiński

Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS województwa mazowieckiego


Podziel się
Oceń

Komentarze

bezchmurnie

Temperatura: -1°C Miasto: Siedlce

Ciśnienie: 998 hPa
Wiatr: 18 km/h

Reklama
Reklama
Reklama