Organizatorami zawodów były Collegium Mazovia Innowacyjna Szkoła Wyższa oraz Siedlecki Klub Szachowy „Skoczek”. Tradycyjnie turniej przeprowadzony został w formule szachów błyskawicznych. Rozegranych zostało 9 rund, nad którymi piecze sprawował Waldemar Kulik – sędzia główny. Atmosfera rozgrywek, jak zwykle była gorąca, a ostateczne wyniki okazały się prawdziwą niespodzianką. I miejsce zajął Kamil Plichta, na II pozycji uplasował się Artur Grzelak. Zaś III miejsce zajął Włodzimierz Gryczka. W punktacji szkół ponadgimnazjalnych zwycięstwo odniósł Krzysztof Plichta, wśród klas VII-VIII i gimnazjów – Wojciech Kakowski, wśród uczniów klas IV-VI – Krzysztof Dobosiewicz, a wśród uczniów klas I-III – Szymon Suska.
Najlepszym zawodnikom nagrody wręczyli Rektor Collegium Mazovia dr Bożena Piechowicz, Henryk Niedziółka – Przewodniczący Rady Miasta Siedlce, Sławomir Kurpiewski – Naczelnik Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Siedlce oraz Zdzisław Stefanoff – Prezes Klubu Szachowego ,,Skoczek” w Siedlcach. Dodatkową nagrodę dla najmłodszych uczestników turnieju tradycyjnie ufundowała pani Maria Gadomska.
Wszystkim uczestnikom dziękujemy za zaangażowanie i prawdziwie sportową postawę podczas turnieju.
Poniżej podajemy wyniki poszczególnych klasyfikacji:
Klasyfikacja ogólna:
- Kamil Plichta
- Artur Grzelak
- Włodzimierz Gryczka
Klasyfikacja uczniów szkół podstawowych I – III:
- Szymon Suska
- Dawid Dobosiewicz
- Maciej Waszczuk
Klasyfikacja uczniów szkół podstawowych IV – VI:
- Krzysztof Dobosiewicz
- Aleksandra Żurawicka
- Patryk Krawczak
Klasyfikacja uczniów szkół podstawowych VII – VIII i gimnazjów:
- Wojciech Kakowski
- Patrycja Waszczuk
- Jakub Żurawicki
Klasyfikacja uczniów szkół ponadgimnazjalnych:
- Krzysztof Plichta
- Filip Piskorski
- Marceli Kluczek
Najlepszą zawodniczką turnieju okazała się Patrycja Waszczuk.
Pełna klasyfikacja uczestników znajduje się na: http://www.chessarbiter.com/turnieje/2019/ti_3051/results.html?l=pl&tb=10_
Galeria zdjęć z wydarzenia dostępna na stronie: http://www.mazovia.edu.pl/karo-chess-2019-wyniki/
Komentarze