Po otwarciu ulicy Składowej, będzie nią można przejechać od strony ul. Partyzantów i ul. Zbrojnej, w obu kierunkach.
W tej chwili trwają ostatnie już roboty w ul. Składowej (na wysokości ul. Hozera), związane z budową skrzyżowania (układ, nawierzchnia i okablowanie). Będzie ono za kilka miesięcy łączyć ul. Składową z wylotem 3. etapu obwodnicy śródmiejskiej - ulicą rtm. Pileckiego, realizowaną teraz w tzw. karierze kolejowym.
Przejazd pod wiaduktem w ulicy Partyzantów zostanie zamknięty na odcinku od ul. Grabowskiego (od strony centrum) do ul. Łukasińskiego. Zamknięcie ulicy umożliwi postawienie podstaw przyszłego wiaduktu i - w późniejszym okresie - pogłębienie ulicy Partyzantów.
Przejście dla pieszych pod wiaduktem będzie możliwe na każdym etapie prac.
Dopuszczony będzie ruch aut w ul. Orlicz-Dreszera. Zostanie usunięty stojący w tej ulicy - przy dojeździe do ul. Partyzantów - znak "nakazu skrętu w prawo".
Zamknięcie ul. Partyzantów potrwa - wg harmonogramu - do 31 marca 2018 roku.
Drogowcy zalecają jadącym do centrum Miasta, objazdy zamkniętego odcinka ulicami:
- Zbrojną, Składową, Torową do Floriańskiej,
- Partyzantów, Monte Cassino do Warszawskiej,
- Kraszewskiego, Okrężną, Monte Cassino lub Widok do Warszawskiej,
- Kraszewskiego, Okrężną, Norwida, Piramowicza, Kasprowicza do Warszawskiej.
Budowa III etapu śródmiejskiej obwodnicy jest kontynuacją projektu ”Budowa wewnętrznej obwodnicy miasta Siedlce”.
Do tej pory w ramach robót wykonano:
- odtworzenie nawierzchni ulicy Zbrojnej, po budowie kanalizacji na długości 300 m.,
- skrzyżowanie ulic: Składowa - Zbrojna - Hozera i skrzyżowanie skanalizowane.
Pozostałe jeszcze do zrealizowania prace dotyczą m.in.:
• budowy ulicy rtm. Pileckiego, łączącej II Etap Wewnętrznej Obwodnicy Miasta z ulicą Składową o długości 1510 m.,
• budowy skrzyżowania łączącego nowo projektowaną ulicę z ulicą Ceglaną i ulicą Łukasińskiego,
• przebudowy ulicy Partyzantów na odcinku o długości 206 m.,
• budowy ścieżek rowerowych wzdłuż nowo projektowanej i przebudowywanych ulic, o łącznej długości 2100 m.,
• budowy ciągu pieszo-rowerowego na nowo projektowanych i przebudowywanych ulicach, o łącznej długości 170 m.,
• budowy chodnika na nowo projektowanych i przebudowywanych ulicach o łącznej długości 1600 m.,
• budowy ekranów akustycznych o łącznej długości 1532,53 m.,
• budowy wiaduktu o konstrukcji płytowej, sprężonej, ciągłej, dwuprzęsłowej o długości 73,0 m.; szer. 18,4 m., w tym jezdni o szerokości 12,7 m.,
• budowy murów oporowych o długości łącznej 168,30 m.,
• budowy kanalizacji deszczowej, sygnalizacji świetlnej oraz sieci teletechnicznej i energetycznej, w tym oświetlenia ulicznego,
• budowy ciepłociągu i wodociągu.
Roboty w ramach budowy III etapu obwodnicy (ul. rtm. Pileckiego) wykonuje firma STRABAG Sp. z o.o.
Komentarze