Agencja Rozwoju Miasta odnotowała milionowego użytkownika w Parku Wodnym, od początku jego funkcjonowania. W ubiegłym roku skorzystało z niego 328.762 klientów. Drugim obiektem, pod względem frekwencji było lodowisko. Od początku sezonu odnotowano 44.707 wejść na ślizgawkę. Pracownicy Agencji podsumowali swoją działalność i poinformowali o kalendarzu imprez na 2017 rok.
Do ubiegłorocznych inwestycji ARMS zaliczyć trzeba zainstalowanie sztucznego oświetlenia na stadionie, remont siłowni przy ul. Prusa i zamianę kawiarni na siłownię przy ul. Jana Pawła II.
W 2017 roku Agencja zamierza pozyskać środki na zamianę byłej kotłowni w budynku przy Prusa 6, w sale odnowy biologicznej dla drużyn sportowych, oraz zagospodarowanie stadionu lekkoatletycznego. Pewną inwestycją jest natomiast wymiana parkietu w hali przy Prusa.
W kalendarzu tegorocznych wydarzeń nie zabraknie sztampowych akcji Agencji jak: Bieg Jacka, Nightskating, czy Wyścigi Smoczych Łodzi. Nowością ma być letnie kino na Placu Sikorskiego.
Komentarze